Het volgende tipping point
#endoor

 

New10 is een nieuw initiatief van ABN AMRO waar bedrijven online binnen 15 minuten weten of ze tot 1.000.000 euro kunnen lenen. Met de  #endoor campagne claimen we als New10 een mentaliteit die we delen met de ondernemers van nu: kort op de bal, snel schakelen, zonder overbodige procedures en transparant.

New10 wil echter veel meer zijn dan een leenbedrijf waar je online geld kunt lenen. Ondernemers zijn continu bezig zichzelf opnieuw uit te vinden. Doorlopen daarbij allerlei fases. Ook daarin wil New10 klanten ondersteunen. Hiervoor hebben we samen met New10 een eigen groei model ontwikkeld dat de basis vormt voor de contentstrategie. Daarvoor is het platform 'De Ondernemer' van de Persgroep ingeschakeld. Groei coach Kees de Jong interviewt ondernemers over hun volgende kantelpunt in groei en geeft daarbij belangrijke adviezen. 

#endoor

Bekijk het eerste interview hieronder. 

De Ondernemer - aflevering 1